In deze functie ga je op zelfstandige basis mechanische werkzaamheden verrichten aan o.a. dispensers bij onze klanten.
Functie
POS Customer Support Engineer
Wat ga je doen?
In deze functie ben je allereerst verantwoordelijk voor de installaties, support, trainingen en (project-)planning. Wat betreft de producten en aanverwante zaken binnen de POS-afdeling bied je eerstelijns ondersteuning aan klanten die de toonaangevende POS systemen (Micros RES, Simphony, Quorion en ICRTouch) gebruiken.
- Bieden van eerstelijnsondersteuning aan POS klanten
- Communiceren en documenteren van vragen en oplossingen
- Medeverantwoordelijk voor het zelfstandig begeleiden van een volledig Point of Sales Systeem project
- Het adviseren, installeren, trainen en begeleiden van medewerkers van diverse niveaus binnen een horecaorganisatie
- Behouden van het hoogste niveau van klanttevredenheid
- Rapporteren aan de manager Support & Customer Service
Onze klant
Onze klant levert automatiseringssystemen voor de horecasector. Naast het integreren van product- en softwaremodules bij klanten, bieden zij ook service, opleidingen, ondersteuning en ICT-diensten.
Dit ben jij
- POS ervaring
- Zelfverzekerd, stressbestendig en representatief
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift
- Diploma minimaal HAVO en aangevuld met Hogere Hotelschool of vergelijkbaar
- Representatief voorkomen
Over ons
Quest for People:
- Is al sinds 2009 actief in het domein van field services in België, Nederland en Luxemburg en recentelijk ook in Duitsland. We hebben een team van meer dan 250 hoog gekwalificeerde engineers. Met roots in de retail, petrol en banking heeft Quest for People een reputatie opgebouwd voor kwaliteit en betrouwbaarheid.
- Helpt jonge IT professionals zich verder te ontwikkelen binnen diverse technologieën. Zo blijf je altijd op de hoogte over de laatste trends en ontwikkelingen op IT gebied. Tegelijkertijd zorgt Quest for People ervoor dat jonge professionals kunnen starten met het werken aan hun toekomstige carrière.
- Biedt ervaren professionals de mogelijkheid om zich verder te specialiseren binnen een bepaalde technologie of activiteit. Door deze mogelijkheid bieden we een kans om zich nog verder te ontwikkelen en kunnen we ervaren professionals breder inzetten binnen hun vakgebied.
Ook bij Quest for People staat natuurlijk onze ambitie bovenaan. Elke werknemer wordt optimaal in staat gesteld om zijn of haar expertise in de praktijk te kunnen brengen.
Wat kunnen wij je bieden
Je krijgt een contract voor bepaalde duur (conform het project) met mogelijkheden tot verlenging. We bieden je een aantrekkelijk salarispakket aan, conform je kennis en ervaring.
Wat niet onbelangrijk is, is dat Quest for People haar meest trouwe professionals (gezien werkuren, kwaliteit, enz.) beloond met een bonus aan het einde van het jaar!
Contact
Quest For People
Heerbaan 14 4817 NL Breda Nederland
Functie: | customer support engineer |
Startdatum: | 17-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HAVO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Quest for People via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Krimpenerwaardkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de krimpenerwaardkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Krimpenerwaard via Krimpenerwaardkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Krimpenerwaardkrant.nl.
© Krimpenerwaardkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.