Vacature Service Coördinator

Service Coördinator in Stolwijk

Interim Service Coördinator

Categorie Vastgoedbeheer Aantal uren 24 - 32 Vakgebied Servicedesk Locatie Stolwijk Opleiding MBO Datum geplaatst 15-01-2024

V-Servicedesk

Jij hebt al een aantal jaren ervaring in de coördinatie van servicemeldingen in het vastgoed. Je vindt het leuk om dat bij verschillende bedrijven te doen en daarom ben je nu weer op zoek naar een nieuwe interim opdracht of (tijdelijk) werk. Ben jij snel of misschien wel zelfs per direct beschikbaar, in ieder geval t/m het voorjaar? Dan zoeken we jou!

Dit vind je leuk om te doen:

  • Vanuit jouw klantgerichte instelling op een correcte wijze (telefonisch) vragen vanuit de klanten beantwoorden, registreren en afronden;
  • Meldingen vanuit dagelijks en mutatie onderhoud op basis van de contractafspraken aannemen en uitzetten bij leveranciers, onderaannemers en/of onze eigen monteurs op de servicebus;
  • De klant op de hoogte houden van de voortgang van de melding;
  • Ondersteunen bij administratieve werkzaamheden, zoals de administratieve verwerking van klantvragen en meldingen;
  • Bouwen aan een afdeling die volop in beweging is, door procesverbetering en samenwerking.

En als het na de tijdelijke periode van allebei de kanten een succes is, kan je wellicht ook daarna bij ons blijven werken!

Hier voel jij je thuis:

De servicedesk in Stolwijk is onderdeel van ons landelijk vastgoedbeheerbedrijf. Het landelijk vastgoedbedrijf kent vier regio's (Noord/Oost, Midden, Zuid en West). Ons team houdt zich primair bezig met het ontzorgen van ons klantenbestand in heel regio West-Nederland. De afdeling bestaat uit tien hardwerkende en gedreven collega's die zich dagelijks bezig houden met het verwerken van alle onderhoud- en servicemeldingen vanuit onze klanten, veelal woningcorporaties. Jij voelt je thuis in een omgeving waarbij je verantwoordelijkheid krijgt, zelf kunt prioriteren en coördineren. Hierbij houdt je natuurlijk wel oog voor de contractuele afspraken met de klant!

Het is een baan waarbij veel van je wordt gevraagd; jij bent degene die zorgt voor een correcte én tijdige behandeling van de binnengekomen meldingen. Je neemt vragen vanuit opdrachtgevers en huurders over onderhoud- en servicewerkzaamheden in behandeling en coördineer deze melding naar onze eigen onderhouds- en servicemonteurs en/of onderaannemers. Je zorgt voor een goed lopende planning binnen de contractuele afspraken met de opdrachtgever en weet de meldingen naar urgentie te prioriteren. Komt dit overeen met jouw ervaring tot nu toe?

Hier herken jij jezelf in:

Jij kan goed het overzicht bewaken, bent communicatief sterk en durft initiatief te nemen. Verder ben je binnenkort (of zelfs per direct) voor minimaal 24-32 uur per week beschikbaar, in ieder geval t/m de zomervakantie. Bij voorkeur kan je op de vrijdag werken. Verder beschik je over het volgende:

  • Werkervaring in een soortgelijke functie binnen de bouw- of vastgoedsector;
  • MBO of HBO werk- en denkniveau.

Kom je een kop koffie drinken?

De koffie staat klaar: wanneer kom je langs? Heb je vragen? Neem contact op met , , via


Ben je benieuwd naar deze functie?

Solliciteer direct of neem contact op met onze recruiter

231065

Indien wij de echte kennismaking als positief hebben ervaren plannen wij een vervolggesprek in.



Functie:service coördinator
Startdatum:15-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Van Wijnen Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Krimpenerwaardkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de krimpenerwaardkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Krimpenerwaard
  2. Service Coördinator Van Wijnen Groep 15-01-2024

Bekijk ook andere vacatures