Als werkorganisator servicedesk ben je een echte spin in het web. Je neemt het werk uit handen van meerdere woningcorporaties op het gebied van dagelijks onderhoud. Hierbij kun je denken aan lekkages, kranen die niet werken, badkamermeubels die gerepareerd moeten worden en kapotte ramen.
Als werkorganisator servicedesk ben je het aanspreekpunt voor de klant. Dit betekent dat je het hele proces beheerst, vanaf het moment dat er een melding wordt gemaakt totdat het probleem is opgelost en de klant tevreden is. Het is dus van belang dat je communicatief sterk bent en het leuk vindt met mensen in gesprek te zijn.
Voor deze functie zoeken we iemand die makkelijk kan schakelen en wat ervaring heeft op het gebied van renovatie en onderhoud. Je bent van begin tot eind verantwoordelijk en houdt de klant op de hoogte van de voortgang. De voorkeur gaat uit naar iemand die voor langere tijd in deze functie wil blijven.
Functie: | Technisch administratief medewerker, Werkorganisator bouw |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Eminent Groep via m.spier@eminentgroep.nl of 06 - 48 60 79 80. Of bezoek hun website https://www.eminentgroep.nl.
Deel de vacature:
Redactie Krimpenerwaardkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de krimpenerwaardkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Krimpenerwaard via Krimpenerwaardkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Krimpenerwaardkrant.nl.
© Krimpenerwaardkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.